Πολιτική Επιστροφών
Λόγω της φύσης των ηλεκτρονικών αγορών είναι πιθανό να μην καλύπτονται οι προσδοκίες του τελικού αποδέκτη από το προϊόν της επιλογής του, εξαιτίας της έλλειψης της φυσικής επαφής αυτού με το προς αγορά είδος.
To silverline.gr στηρίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο σας δίνει τη δυνατότητα, μέσω της πληρότητας των περιγραφών των οποίων αναρτά στις σελίδες της, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας, γρήγορα και εύκολα. Θέλοντας όμως να καλύψουμε ακόμη περισσότερο τους πελάτες μας, ώστε να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές, προσφέρουμε τη δυνατότητα επιστροφής των προϊόντων. Ειδικότερα, βάσει του ν. 2251/1994 (όπως τροποποιήθηκε από την ΚΥΑ Ζ1-891/2013), δικαιούστε να υπαναχωρήσετε αναιτιολογήτως από την από απόσταση πώληση αποκλειστικά εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών, από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος, επιστρέφοντας το εν λόγω προϊόν στην αρχική του κατάσταση.
Η δήλωση υπαναχώρησης (δείτε την εδώ) αποστέλλεται εγγράφως στα ακόλουθα στοιχεία:
Με συστημένη επιστολή προς την εταιρεία «ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ Θ. ΚΥΡΑΝΑΣ κ ΣΙΑ Ε.Ε.», που εδρεύει στο δήμο Λάρισας, οδό 23ης Οκτωβρίου 100, ΤΚ 41223 ή με ηλεκτρονικό μήνυμα (email) στην ηλεκτρονική διεύθυνση: info@silverline.gr. Μπορείτε να την εκτυπώσετε, να τη συμπληρώσετε, να την υπογράψετε και να την αποστείλετε με έναν από τους ανωτέρω τρόπους.
Θα πρέπει να γνωρίζετε, ότι εφόσον ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησής σας με οποιονδήποτε από τους ανωτέρω περιγραφόμενους τρόπους, θα λαμβάνετε επιβεβαίωση παραλαβής του ασκηθέντος δικαιώματος υπαναχώρησης. Τα προϊόντα επιστρέφονται με έξοδα του πελάτη με μεταφορέα της επιλογής του πελάτη στη διεύθυνση: ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ Θ. ΚΥΡΑΝΑΣ κ ΣΙΑ Ε.Ε., Λάρισα, οδό 23ης Οκτωβρίου 100, ΤΚ 41223
Αφού παραληφθεί το προϊόν μαζί με το παραστατικό πώλησης (απόδειξη ή τιμολόγιο), και από τον έλεγχο βρεθεί ως πλήρες και μη αλλοιωμένο καθ’ οποιονδήποτε τρόπο, θα επιστρέφεται στον πελάτη κάθε χρηματική υποχρέωση προς αυτόν με τρόπο επιλογής της SilverLine. Η υποχρέωση επιστροφής χρημάτων θα εκπληρώνεται χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση εντός εύλογου χρονικού διαστήματος. Σε περίπτωση αγοράς με τιμολόγιο, η επιστροφή πρέπει να συνοδεύεται από δελτίο αποστολής.
Τα προϊόντα αποστέλλονται συσκευασμένα σε τέτοια κατάσταση ώστε να μην υποστούν φθορά. Κατά την παραλαβή του δέματός σας παρακαλούμε ελέγξτε την κατάστασή του και ει δυνατόν ανοίξτε το όσο ο μεταφορέας βρίσκεται στο χώρο σας προκειμένου να διαπιστώσετε πιθανές φθορές. Εάν υπάρχει η οποιαδήποτε φθορά το δέμα πρέπει να επιστραφεί στη μεταφορική και να σας αποσταλούν εκ νέου τα προϊόντα. Η εταιρεία μας δεν φέρει ουδεμία ευθύνη για φθορά στο δέμα ή στο περιεχόμενο μετά την παραλαβή του πακέτου.
Το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται:
- Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα έχουν χρησιμοποιηθεί.
- Στις περιπτώσεις που τα παραδιδόμενα προϊόντα έχουν αποσφραγιστεί από τη συσκευασία τους.
- Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα που παραδίδονται δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή μόλις αποσφραγιστούν για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής.
- Στις περιπτώσεις προμήθειας αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων.
- Στις περιπτώσεις προμήθειας αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα.
Σε περίπτωση οποιουδήποτε ελαττώματος οποιουδήποτε προϊόντος που διαπιστώνεται κατά την παραλαβή του, αναλαμβάνουμε, κατόπιν ελέγχου, την άμεση αντικατάστασή του χωρίς καμία επιπλέον οικονομική επιβάρυνση του πελάτη, μόλις ειδοποιηθούμε τηλεφωνικά στο τηλ. 2410 289.231 ή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση info@silverline.gr.
Διαδικασία Επιστροφής
Συσκευάστε το προϊόν, σε ένα μεγαλύτερο κουτί ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή. Προτείνουμε να χρησιμοποιήσετε το κουτί με το οποίο έγινε η αποστολή από εμάς. Τοποθετείστε μέσα στη συσκευασία ένα έγγραφο στο οποίο μας παραθέτετε τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να επιλύσουμε την οικονομική εκκρεμότητα, εφόσον το προϊόν κριθεί ικανό προς επιστροφή. Στη συνέχεια αποστείλετε το δέμα με μεταφορική της επιλογής σας, στη διεύθυνση της εταιρείας μας. Θα πρέπει να μεριμνήσετε η παράδοση να γίνει στην έδρα μας και όχι σε άλλο χώρο. Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη. To silverline.gr αναλαμβάνει το κόστος επιστροφής των προϊόντων στις παρακάτω περιπτώσεις:
- Σε κάθε περίπτωση πώλησης λανθασμένου προϊόντος με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του silverlive.gr
- Σε κάθε περίπτωση αποστολής προϊόντος κακής ή και ελαττωματικής ποιότητας με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του silverlive.gr
Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση την οποία το προϊόν δεν πληρεί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.
Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας.
Ακύρωση παραγγελίας
Εφόσον επιθυμείτε, μπορείτε να ακυρώσετε τη παραγγελία σας, χωρίς επιβάρυνση, με την προϋπόθεση ότι δεν έχει πραγματοποιηθεί η αποστολή των προϊόντων από το κατάστημά μας.
Για την ακύρωση της παραγγελίας σας θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας στο τηλέφωνο 2410 289.231 (ώρες λειτουργίας Δευτέρα-Παρασκευή 9.00-17.00) ή να μας στείλετε e-mail στο info@silverline.gr από την ίδια ηλεκτρονική διεύθυνση που έγινε η παραγγελία και στο οποίο θα αναγράφεται ονοματεπώνυμο και κωδικός παραγγελίας και θα αναφέρεται η πρόθεση του αγοραστή να ακυρώσει την παραγγελία.
Στην περίπτωση που η παραγγελία έχει φύγει από το κατάστημα, θα επιβαρυνθείτε με τα μεταφορικά. Εάν το ποσό έχει κατατεθεί ήδη είτε σε τραπεζικό λογαριασμό είτε μέσω πιστωτικής κάρτας, σας επιστρέφουμε το πόσο μείον τυχόν τραπεζικά έξοδα εντός εύλογου χρονικού διαστήματος, χωρίς υπαίτια ή αδικαιολόγητη καθυστέρηση.
Ανωτέρα ΒΙΑ
Αν για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες κλπ) δεν είναι δυνατό να σας παραδώσουμε τα προϊόντα εντός του προκαθορισμένου χρόνου, θα σας ενημερώσουμε μέσω e-mail, προκειμένου να μας δηλώσετε αν επιθυμείτε υπ’ αυτές τις συνθήκες, την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. Σε περίπτωση πάντως που στις παραδιδόμενες ποσότητες αποδεδειγμένα ανευρεθεί ελαττωματικό προϊόν και φέρει ευθύνη το silverline.gr π.χ. κακή συσκευασία, φθορά κατά τη μεταφορά του, διατηρείτε το δικαίωμα επιστροφής του με δυνατότητα αντικατάστασής του με δικά μας έξοδα αποστολής ή επιστροφής των χρημάτων σας.
Λοιπά
Το silverlive.gr διατηρεί το δικαίωμα να καταργήσει ή να τροποποιήσει την πολιτική επιστροφών του, δημοσιεύοντας τους σχετικούς νέους όρους και προϋποθέσεις στον ιστότοπό του.
Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών ή σε περίπτωση που το silverlive.gr, κατά την απόλυτη κρίση του, θεωρήσει ότι ο πελάτης καταχράται το δικαίωμα επιστροφής ή δρα κακόπιστα διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την επιστροφή του προϊόντος ακόμα κι αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις.