Έχουμε συγκεντρώσει ορισμένες από τις ποιο συχνές ερωτήσεις με τις αντίστοιχες σε αυτές απαντήσεις, έτσι ώστε να δώσουμε μια πρώτη βοήθεια στο θέμα που μπορεί να σας απασχολεί.
Εάν παρόλα αυτά δεν έχετε καλυφθεί απόλυτα, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας με έναν από τους διαθέσιμους τρόπους. Το εξειδικευμένο προσωπικό μας θα χαρεί να σας εξυπηρετήσει!
Γιατί Silver Line;
Η Silver Line με σεβασμό στον άνθρωπο, τη φύση και το περιβάλλον, δίνει πραγματικές λύσεις σε προβλήματα και όχι υποσχέσεις.
Ολοκληρωμένα Συστήματα Καθαρισμού
Από το 1986 ειδικευόμαστε στο χώρο του επαγγελματικού καθαρισμού και τη συνεργασία με επιχειρήσεις και οργανισμούς κάθε είδους και μεγέθους και αντιμετωπίζουμε προβλήματα με αποτελεσματικότητα και ασφάλεια.
Παρέχουμε ολοκληρωμένες λύσεις και εγγυόμαστε το αποτέλεσμα, με πλήθος προϊόντων και υπηρεσιών με το υψηλότερο επίπεδο αποτελεσματικότητας.
Φυσικό & ηλεκτρονικό κατάστημα
Μπορούμε να παρέχουμε προϊόντα στις χαμηλότερες τιμές της αγοράς, τόσο από το φυσικό μας κατάστημα, όσο και από το e-shop.
Κεντρικό κατάστημα
Το κατάστημα της Silver Line βρίσκεται στην οδό 23ης Οκτωβρίου 100 στη Λάρισα και λειτουργεί Δευτέρα-Σάββατο από 9.00 ως 17.30.
E-shop
Στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα silverline.gr μπορείτε να δείτε και να ενημερωθείτε για όλα τα προϊόντα μας και να αγοράσετε εύκολα αυτά που θέλετε.
Θα βρείτε μεγάλη ποικιλία από εργαλεία καθαρισμού, απορρυπαντικά, καρότσια καθαρισμού, χαρτικά, είδη προστασίας κ.ά.
Πως μπορώ να παραγγείλω;
Μπορείς να παραγγείλεις τα προϊόντα που θέλεις με 2 απλούς τρόπους!
1. Καταχωρώντας ηλεκτρονική παραγγελία όλο το 24ωρο στο silverline.gr
2. Με τηλεφωνική παραγγελία στο 2410 289 231
Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 έως τις 21:00 και Σάββατο από τις 09:00 έως τις 14:00 * (αστική χρέωση)
Πως μπορώ να αγοράσω online;
Η διαδικασία αγοράς στο silverline.gr είναι εύκολη και γρήγορη:
1. Χρησιμοποιήστε τις κατηγορίες που βρίσκονται στο κεντρικό menu, πλοηγηθείτε στην ιστοσελίδα μας και βρείτε αυτό που ψάχνετε. Μπορείτε επίσης να αγοράσετε χρησιμοποιώντας την κατηγορία ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΑΝΑ ΛΥΣΗ, όπου θα βρείτε τα προϊόντα που χρειάζεστε για το κάθε πρόβλημα που αντιμετωπίζετε.
2. Όταν εντοπίσετε το προϊόν που θέλετε να αγοράσετε, επιλέξτε το μέγεθος που σας εξυπηρετεί και κάντε κλικ στο κουμπί «ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΟ ΚΑΛΑΘΙ», το οποίο βρίσκεται κάτω από κάθε προϊόν.
3. Ελέγξετε τα προϊόντα στο καλάθι αγορών κάνοντας κλικ στο link «ΚΑΛΑΘΙ ΑΓΟΡΩΝ» το οποίο βρίσκεται στο πάνω δεξιά μέρος της ιστοσελίδας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το κουμπί διαγραφής για να αφαιρέσετε προϊόντα από το καλάθι σας.
4. Κάντε κλικ στο κουμπί «ΤΑΜΕΙΟ» για να ολοκληρώσετε την αγορά σας. Μπορείτε να πληρώσετε είτε με αντικαταβολή, δηλαδή εξοφλώντας μετρητά τον υπάλληλο της SPEEDEX με την παραλαβή της παραγγελίας σας, είτε μέσω πιστωτικής κάρτας, ή ακόμα και με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της εταιρείας.
Πρέπει να γίνω μέλος για να αγοράσω;
Όχι. Μπορείτε να αγοράσετε ως απλός επισκέπτης ή και ως εγγεγραμμένο μέλος. Η διαδικασία εγγραφής μέλους είναι πολύ γρήγορη και απλή. Αφού εισάγετε κάποιο προϊόν στο καλάθι και επιλέξετε να συνεχίσετε στο ταμείο, το σύστημα θα σας καθοδηγήσει αυτόματα να εγγραφείτε δωρεάν ως νέο μέλος. Τα στοιχεία που πρέπει να εισάγετε κατά την εγγραφή σας χρησιμοποιούνται μόνο για να διασφαλισθεί η δυνατότητα επικοινωνίας μαζί σας, για την αποστολή της παραγγελίας σας.
Τα προσωπικά σας δεδομένα συλλέγονται από την εταιρεία μας αποκλειστικά και μόνο στο πλαίσιο της διενέργειας συναλλαγών με το silverline.gr και της επικοινωνίας μας μαζί σας, για την ολοκλήρωση των παραγγελιών σας και τη διευκόλυνση των παραδόσεων. Όλα τα προσωπικά σας στοιχεία, τα οποία συλλέγονται μέσω της ειδικής ηλεκτρονικής φόρμας του silverline.gr είναι τα απολύτως απαραίτητα για τη διενέργεια των ως άνω υπηρεσιών και η εγγραφή σας δηλώνει την πλήρη συγκατάθεσή σας. Έχετε τη δυνατότητα, οποιαδήποτε στιγμή, να έχετε πρόσβαση στα δεδομένα σας. Μπορείτε επίσης οποιαδήποτε στιγμή να ζητήσετε την άμεση διαγραφή των στοιχείων σας. Επίσης δικαιούστε να ασκήσετε οποτεδήποτε όλα τα δικαιώματά σας εκ των άρθρων 11-13 του ν. 2472/1997.
Σε κάθε περίπτωση πάντως τα στοιχεία σας διατηρούνται από την εταιρεία μας μόνο για όσο χρόνο είστε εγγεγραμμένος χρήστης του silverline.gr. Τα προσωπικά σας δεδομένα δεν ανακοινώνονται σε κανέναν τρίτο και διαχειρίζονται αποκλειστικά από την εταιρεία μας.
Πως μπορώ να πληρώσω;
- Αντικαταβολή
Εξοφλήστε την παραγγελία σας κατά την παράδοσή της στο χώρο σας με αντικαταβολή!
* Προσοχή: Για αγορές άνω των 500€ δεν υπάρχει δυνατότητα πληρωμής με αντικαταβολή. - Πιστωτική Κάρτα
Στο silverline.gr γίνονται δεκτές οι πιστωτικές κάρτες Master Card, Visa και Diners’ Club* .
Τα στοιχεία των πιστωτικών καρτών προστατεύονται μέσω online συστήματος ασφάλειας (TLS-128 bit) το οποίο εγγυάται απόλυτα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών. - Χρεωστική κάρτα
Στο silverline.gr μπορείτε να πληρώσετε και με τη χρεωστική σας κάρτα.
Τα στοιχεία των πιστωτικών καρτών προστατεύονται μέσω συστήματος online ασφάλειας (TLS-128 bit) το οποίο εγγυάται απόλυτα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών. - Κατάθεση σε Τραπεζικό Λογαριασμό
για αγορές/παραγγελίες με απόδειξη άνω των 1.500€ ή για αγορές/παραγγελίες με τιμολόγιο αξίας άνω των 500€.
Η κατάθεση ή μεταφορά μέσω της υπηρεσίας e-banking του ακριβούς ποσού γίνεται σε έναν από τους διαθέσιμους τραπεζικούς λογαριασμούς και με αιτιολογία κατάθεσης πάντα τον αριθμό της παραγγελίας, ώστε να διεκπεραιωθεί άμεσα.
Εφόσον πραγματοποιήσετε την κατάθεση/μεταφορά του ποσού, χρειάζεται να μας αποστείλετε το αντίγραφο της τραπεζικής εντολής είτε με FAX στο 2410 551 226 είτε με e-mail στο [email protected] και τίτλο «Κατάθεση για πληρωμή της παραγγελίας μου με αριθμό XXXXXXXXX»
Υπάρχουν έξοδα αποστολής;
Οι αποστολές γίνονται σε όλη την Ελλάδα. Τα περισσότερα προϊόντα μας αποστέλλονται εντός δύο εργάσιμων ημερών με ΕΛΤΑ courier.
Τα έξοδα αποστολής διαμορφώνονται ως εξής:
- Για αποστολές καθαρής αξίας έως 100,00€, σε ΟΛΗ την Ελλάδα, το κόστος είναι 7.50€.
- Εάν η παραγγελία σας έχει καθαρή αξία από 100,00€ και άνω τότε θα την παραλάβετε ΔΩΡΕΑΝ, χωρίς κανένα κόστος αποστολής. (δεν περιλαμβάνεται σε αυτό το κόστος αντικαταβολής, εάν έχετε επιλέξει να πληρώσετε με αυτή τη μέθοδο)
Πρόσθετες υπηρεσίες:
Μπορείτε επίσης να παραλάβετε την παραγγελία σας από το κατάστημα (ή κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης) χωρίς έξοδα.
Πριν περάσετε από το κατάστημα μας παρακαλώ τηλεφωνήστε μας ώστε να βεβαιωθείτε πως η παραγγελία σας είναι έτοιμη.
Ξέχασα τον κωδικό μου! Τι να κάνω;
Δε χρειάζεται να ανησυχείτε!
Γράφετε το mail σας στο πεδίο «Ξεχάσατε τον κωδικό σας;» που βρίσκεται στη σελίδα εισαγωγής και πατάτε το κουμπί «ΥΠΟΒΟΛΗ». Άμεσα θα λάβετε στο mail σας ένα νέο προσωρινό κωδικό, που θα σας επιτρέψει να μπείτε στο λογαριασμό σας.
Μετά την είσοδο στο λογαριασμό σας μπορείτε να αλλάξετε τον προσωρινό αυτό κωδικό που σας εστάλη με ένα νέο διαφορετικό κωδικό, της δικής σας επιλογής.
Σε κάθε περίπτωση, αν ξεχάσατε τον κωδικό σας δε χρειάζεται και δεν πρέπει να ανοίξετε νέο λογαριασμό. Ανοίγοντας νέο λογαριασμό θα χάσετε όλες τις πληροφορίες για τις προηγούμενες παραγγελίες σας στο silverline.gr και το σύστημά μας θα σας αντιμετωπίσει σαν καινούριο πελάτη.
Πως ξέρω πως επέλεξα τα σωστά προϊόντα;
Το silverline.gr σας δίνει τη δυνατότητα, μέσω της πληρότητας του πληροφοριακού υλικού το οποίο αναρτά στις σελίδες του, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας, γρήγορα και εύκολα με σαφή προσδιορισμό της χρήσης του κάθε προϊόντος.
Θέλοντας όμως να καλύψουμε ακόμη περισσότερο τους πελάτες μας, ώστε να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές, προσφέρουμε τη δυνατότητα επιστροφής των προϊόντων σε περίπτωση που δεν είναι τα κατάλληλα για τις ανάγκες σας.
Πότε θα παραλάβω;
Οι παραγγελίες που γίνονται μέχρι τις 14:00 συνήθως αποστέλλονται αυθημερόν, εφόσον τα προϊόντα είναι άμεσα Διαθέσιμα (σε απόθεμα).
Μόλις γίνει η παράδοση του δέματος στο courier, θα ειδοποιηθείτε με email (εφόσον έχετε δηλώσει την ηλεκτρονική σας διεύθυνση) ή/και SMS (εφόσον έχετε δηλώσει αριθμό κινητού τηλεφώνου) με τον κωδικό αποστολής.
Στην συνέχεια μπορείτε να παρακολουθήσετε την πορεία του δέματος σας στις ιστοσελίδα της εταιρίας courier με την οποία έγινε η αποστολή. Πιο συγκεκριμένα μπορείτε να εισάγετε τον κωδικό αποστολής και να παρακολουθήσετε την πορεία αποστολής στις παρακάτω ιστοσελίδες:
Η παραλαβή του προϊόντος συνήθως γίνεται την επόμενη εργάσιμη ημέρα της αποστολής. Σε ορισμένα νησιά και απομακρυσμένες περιοχές ενδέχεται να χρειαστεί μία επιπλέον εργάσιμη ημέρα. Τα Σαββατοκύριακα δεν γίνονται παραδόσεις από την courier.
Η ώρα παράδοσης εξαρτάται κάθε φορά από την διαδρομή του courier και δεν δύναται να είναι γνωστή κατά την αποστολή της παραγγελίας. Αν προτιμάτε κάποιο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα παράδοσης, μπορείτε να το γράψετε στα σχόλια της παραγγελίας. Από πλευράς μας θα το μεταφέρουμε στην συνεργαζόμενη courier, η οποία λαμβάνει υπόψη τα σχόλια αυτά, χωρίς όμως αυτό να είναι απαραίτητο να τηρηθεί μιας και η υπηρεσία αυτή χρεώνεται ξεχωριστά από τις εταιρίες courier.
Σημειώστε πως οι εταιρείες courier αποτελούν εξωτερικό συνεργάτη του silverline.gr. Καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να παραδώσουν το δέμα σας το συντομότερο δυνατό. Αν παρόλα αυτά αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα με την courier μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2410 289 231, ώστε να λύσουμε μαζί το θέμα που έχει προκύψει.
Δεν έχω παραλάβει ακόμα. Τι να κάνω;
Μην ανησυχείς! Η παραγγελία σου είναι ασφαλής και Επιλέγοντας τον αριθμό αποστολής που βρίσκεται στην παραγγελία σου, στο ιστορικό παραγγελιών, μπορείς να την εντοπίσεις ανά πάσα στιγμή!
Εναλλακτικά επικοινώνησε μαζί μας με έναν από τους διαθέσιμους τρόπους και θα σε ενημερώσουμε σχετικά.
Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν ή ολόκληρη την παραγγελία μου;
Ναι, μπορείτε. για πληροφορίες και για τη διαδικασία σχετικά με αυτό το θέμα σας παρακαλούμε συμβουλευτείτε τη σελίδα με τους Όρους Χρήσης της ιστοσελίδας μας.
Μετάνιωσα... Μπορώ να ΑΚΥΡΩΣΩ την παραγγελία μου;
Ναι, επικοινωνώντας μαζί μας με έναν από τους παρακάτω τρόπους όσο το δυνατόν γρηγορότερα, για να προλάβουμε την αποστολή της.
1. Τηλεφωνικά στο 2410 289 231
Δευτέρα έως Παρασκευή από τις 09:00 έως τις 21:00 και Σάββατο από τις 09:00 έως τις 20:00 * (αστική χρέωση)
2. Μέσω email συμπληρώνοντας την φόρμα επικοινωνίας εδώ >
Που θα παραλάβω την παραγγελία μου; Θα έρθει στο χώρο μου;
Με την υποβολή της παραγγελίας σας αυτόματα το σύστημα θα σας στείλει ένα μήνυμα στον λογαριασμό του email σας, που θα σας γνωστοποιεί ότι παραλάβαμε την παραγγελία, τι ακριβώς έχετε παραγγείλει και όλους τους όρους της παραγγελίας.
Από το σημείο αυτό και μετά, εσείς δε χρειάζεται να κάνετε τίποτα άλλο. Όταν η παραγγελία παραδοθεί στην ταχυμεταφορική εταιρεία SPEEDEX ή οποιαδήποτε άλλη εταιρία courier, θα λάβετε ένα νέο μήνυμα – email το οποίο θα αναγράφει τον αριθμό φορτωτικής/αποστολής. Με αυτό τον αριθμό μπορείτε να παρακολουθείτε την πορεία της παραγγελίας σας μέχρι αυτή να φτάσει στο χώρο σας.
Η παραγγελία σας θα έρθει στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει. Για τη διευκόλυνση της παραλαβής θα ήταν καλό να βάλετε στα στοιχεία επικοινωνίας τον αριθμό του κινητού σας τηλεφώνου.
Μπορώ να παραλάβω από την έδρα σας;
ΝΑΙ, μπορείτε. Χρειάζεται απλά στην υποβολή της παραγγελίας σας να επιλέξετε ως τρόπο αποστολής το “Παραλαβή από το κατάστημα“.
Μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία του λογαριασμού μου;
Η αλλαγή των προσωπικών στοιχείων στο λογαριασμό σας είναι πολύ εύκολη. Αφού κάνετε “σύνδεση” στο λογαριασμό σας στο silverline.gr, δίνοντας το email σας και τον κωδικό σας, κάντε κλικ στο σύνδεσμο «Ο λογαριασμός μου» και εκεί μπορείτε να επεξεργαστείτε όλα τα προσωπικά σας στοιχεία.
Γιατί να αγοράσω τα προϊόντα σας από το ηλεκτρονικό σας κατάστημα;
Η διαδικασία επιλογής ενός προϊόντος μέσω internet δε διαφέρει πολύ από το συνηθισμένο τρόπο αγοράς, από φυσικό κατάστημα.
Βλέπετε τα προϊόντα μας «ξεφυλλίζοντας» τις φωτογραφίες ενώ διαβάζετε τη χρήση τους και τις περιγραφές. Επιλέγετε το προϊόν που χρειάζεστε και μετά από ελάχιστα «κλικ» έχουμε λάβει την παραγγελία σας. Η μόνη διαφορά είναι ότι δεν μπορείτε να δείτε το προϊόν από κοντά την ώρα που το παραγγέλνετε. Αυτό δεν πρέπει να σας απασχολεί, γιατί γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο και εάν είναι απαραίτητο, έχουμε αναπτύξει μια πολύ εύκολη διαδικασία επιστροφής και αντικατάστασης του προϊόντος που επιλέξατε.
Αυτό σημαίνει ότι όταν παραλάβετε το προϊόν που επιλέξατε και αυτό δεν είναι κατάλληλο για τη χρήση που το προορίζετε, το επιστρέφετε και σας το αντικαθιστούμε με κάποιο άλλο, σύμφωνα πάντα με την πολιτική επιστροφών μας.
Πώς μπορώ να ενημερωθώ για την χρήση των προσωπικών μου δεδομένων;
Σεβόμαστε απόλυτα τα προσωπικά δεδομένα όλων των πελατών και των συνεργατών μας, εφαρμόζοντας πλήρως τις διατάξεις του Ευρωπαϊκού Κανονισμού (το λεγόμενο και GDPR)
Μπορείς να δεις την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων που εφαρμόζουμε σε αυτή εδώ τη σελίδα μας.
Χρειάζομαι περαιτέρω ενημέρωση. Μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;
Θα χαρούμε να μιλήσουμε μαζί σας για οποιοδήποτε θέμα αφορά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας. Καλέστε μας στο 2410 289.231, στείλτε μας email στο [email protected] ή ακόμα καλύτερα επισκεφθείτε μας στο κατάστημα!